Wedstrijdsecretariaat

Zaalwacht

Van de teams die zaalwacht hebben verwachten wij dat zij waar nodig de A-, B- en de C-jeugd begeleiden bij het fluiten van de (CMV-)wedstrijden. Dit i.o.m. de jeugd zelf.

Algemene regels omtrent de planning

• Kan je het niet voor elkaar krijgen om een fluit- of telbeurt uit te voeren, ruil dan zelf!! En geef dit per e-mail door aan de planning.
  • Kan jouw team de zaalwacht niet verzorgen, dan ben je als team verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat er toch een zaalwacht aanwezig is; ruil dan b.v. met een ander team.  En geef dit per e-mail door aan de planning.
  • Voor bovenstaande zaken kan je dus niet terecht bij de scheidsrechter coördinatoren Thiedo en Robert of bij Rienke (wedstrijdplanning).
  • Bij vragen, en opmerkingen over echt foutief geplande zaken, kan je bij Sander terecht. Dit kan dus bijvoorbeeld als er toch een team is ingepland op het moment dat er gespeeld moet worden. Doe dit minimaal 2 weken voor de geplande datum; anders kunnen we je niet meer helpen door anderen aan te wijzen.
  • Als het gaat om vragen over de scheidsrechters licenties dan kan je contact opnemen met Thiedo en Robert (scheidsrechtercoordinatiedash@gmail.com). Uiteraard kan je ook bij hen terecht voor alle andere vragen over het fluiten.
  • Uiteraard gaan er ook in de 1e seizoenshelft nog wedstrijden verzet worden. Vaak betekent dit dat de oorspronkelijk geplande teams niet meer kunnen tellen en/of fluiten. Mocht dit het geval zijn dan zullen wij als eerste uitwijken naar de teams die hun tel- en/of fluitbeurten hebben verzaakt.
  • Wees ruim op tijd (30 minuten voor start wedstrijd) als je moet fluiten of tellen en kom niet op het laatste moment binnenvallen. Daarmee voorkom je onduidelijkheden en onrust.

Wij wensen iedereen een sportief en succesvol seizoen.

Met vriendelijke groet,

Sander